Jak zachować młodość?

O witaminie E mówi się, że jest źródłem młodości i długowieczności. Bierze udział we wspomaganiu kondycji min.

układu krążenia, mięśnia sercowego, ma pozytywne działanie w leczeniu wielu chorobach, bierze udział w transporcie tlenu do komórek. Zażywanie odpowiedniej jej dawki wpływa na ochronę kwasów tłuszczowych przed utlenianiem i zwalcza wolne rodniki.

Te zalety witaminy E pozwalają spowolnić procesy starzenia się organizmu człowieka. Płeć oraz wiek mają podstawowe znaczenie w wyliczeniu dziennej porcji witaminy dla konkretnej osoby.

Największe zapotrzebowanie na nią mają starsi ludzie, ale również chorzy na mukowiscydozę, celiakię czy też palący papierosy. Coraz częściej świadomie sięga się po produkty zawierające „witaminę młodości”, żeby jak najdłużej zachować zdrowie, urodę oraz sprawność fizyczną i intelektualną.

Warto więc wzbogacić dietę w produkty pełnoziarniste, oleje tłoczone na zimno, kiełki pszenicy, jajka, orzechy laskowe czy mleko oraz warzywa zielone np. szpinak, brukselkę i kapustę.

wózki elektryczne https://przelambariery.pl/product-pol-804-Siedzisko-nawannowe-.html http://www.formeds.com.pl/produkt/366/F-MAGNESIUM